Overzicht
Ons retour- en terugbetalingsbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intiem of hygiënisch van aard zijn, gevaarlijke materialen, of brandbare vloeistoffen of gassen.
Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten
Om je retour te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur je aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boek met duidelijke gebruikssporen
- CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend.
- Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen
Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als je wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed teruggestort op je creditcard of op de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is verwerkt.
Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via customerservice@azothgaming.com.
Aanbiedingsartikelen
Alleen artikelen met de normale prijs komen in aanmerking voor terugbetaling. Aanbiedingsartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt omruilen voor exact hetzelfde, stuur ons dan een e-mail naar customerservice@azothgaming.com en stuur je artikel naar: Weena 690, 3012CN Rotterdam.
Cadeaus
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon ter waarde van het geretourneerde artikel. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt de cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te overhandigen, dan wordt de terugbetaling naar de gever gestuurd en komt deze zo te weten van je retourzending.
Retourzendingen verzenden
Om je product te retourneren, dien je het op te sturen naar: Weena 690, 3012CN Rotterdam.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor retourzending in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product je bereikt variëren.
Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via customerservice@azothgaming.com voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.